Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Med kameran rakt i ansiktet

God morgon!

I dag vaknade jag av att jag skrek. Jag skrek på Elin. Ni förstår, jag sov här hos Elin i natt och hon skulle gå hemifrån för att gå till jobbet vid halv elva.
Igår sa hon till mig att hon "inte skulle väcka mig" när hon går, för det är elakt. Hon sa att hon skulle låta mig sova.

Det höll ett tag.

Jag vaknar av att det kommer en blixt i ansiktet på mig.

Elin är framme med kameran.

Hon hoppar på mig, jag väjer undan. Hon drar i täcket, jag drar emot. Hon kittlar mig, jag skriker. Jag skriker ett "NEJ, ELIN-SLUTA-JAG-HATAR-DIG-MEST-I-HELA-VÄRLDEN"-skrik men hon fortsätter. Samtidigt som allt det här händer tar hon bilder på mig.

"Ha-ha, såhär kul har jag inte haft på hela veckan!"

Kul att kunna hjälpa till.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback