Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Magsår och nyheter

Här händer det grejer! Tror jag har hittat en design som är ganska skön att lägga ögat på. Om ett par dygn kommer jag även hamna på ett eget domän, känns lite häftigare.

Jag borde nog lugna ner mig med designen men det går inte för just nu har jag fyra människor som väntar på att sina bloggar ska renoveras.

(Jag har lagt på mig sådana högar av jobb att jag får magsår.)

(Fast å andra sidan kan jag få-- vad jag kallar magsår-- av att tömma diskmaskinen.)

(Touché.)

Anyhoodle...

Nu sitter jag och väntar på Anton. Eller Elin. Kanske lite på båda två men väntar gör jag i alla fall och jag känner mig stressad. MAGSÅR, I tell you! Inte mycket att göra åt, för i kväll mår jag bra och ska umgås med mina vänner. Det försvinner nog då.

Hur som haver... vad som var meningen med det här inlägget vad att informera er om att det framöver ska bli bättring här och jag ska komma igång på riktigt så som jag var förr. På den goda tiden när jag kunde skriva om precis vad som helst och fortfarande tycka det var kul.

(Äh, vad säger jag. Är fortfarande lika lättroad.)

Förlorade lite energi under min fotosession. Eller vann.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback