Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Levande ljus och mörka nätter

I kväll är jag på ett riktigt myshumör. Ett sådant humör där jag går ute i mörkret längre och lyssnar på mysiga kärlekslåtar. En sådan kväll jag där kan titta upp mot himmeln och räkna stjärnorna. En sådan kväll där allt mysigt som tillhör vintern blir värt att tänka på.

Julbelysning, snö, granar, lyktor, levande brasor, varm choklad, levande ljus etc. mm. osv.

(Allt detta uppskattas under mörker.)

(Dagtid under vinterhalvåret är trist. Det är bara kvällarna man ser fram emot.)

(Och jullåtar. Självklart jullåtar.)

(Jingle bells, jingle bells.)

(Lite brittiskt tal också.)

Så nu har jag satt igång The Holiday som är en perfekt film för sådant humör. Herre Gud, vad nöjd jag är just nu.




Skrivet av: eemmapeemma

så otroligt fint där!

varsågod !:)

2010-10-18, kl. 01:45:58
Hemsida: http://emshiie.blogg.se/


Skrivet av: Elin

gay

2010-10-18, kl. 10:51:39





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback