Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Josefs födelsedag

God morgon!
Som sagt... idag fyller Josef tio år. Att han redan är tio är helt galet för mig. Eller... inte åldern tio utan det faktum att han går i fjärde klass. Han har börjat på mellanstadiet.

Det är ju där allt händer.

Man börjar pussas och få riktiga flickvänner. Man börjar göra dumma saker, som ett slänga ägg på hus.

(Även om vissa gör detta än idag.)

Man blir en av de stora kidsen när man går på mellanstadiet. Särskilt när man går på en skola där de äldsta går i sexan. Då är man nästa högst upp i näringskedjan vid fjärde klass! Jag vill gå i fyran igen. Då var det enkelt. Det var bara King Out/Rutan/Kick Out.


Jag ville ta en fin bild med min bror men jag blev nerknuffad i prioriteringslistan.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback