Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Josef har börjat köra Converse på festen

Jag gillar när jag lyckas påverka någon. Särskilt min lillebror som vanligtvis går emot allt jag har att komma med. Men inte igår. Inte nu. Jag har infört det mest heliga hos honom.

Converse.

Han var på fest igår. Och hade Converse. Som matchade. Jag var stolt.

(Då han själv inte har så många skor av den sorten att komma med får han låna mina. Jag har ett par stycken.)

(Lite mer än ett par, kanske.)



Skrivet av: mami

fin bildpåjosef. kan jag få den. skicka den till min fb sida. tack å puss. mami

2010-10-24, kl. 20:00:45





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback