Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Jag kommer på en briljant idé och lägger den på hyllan till i morgon

Innan var jag supertrött. Jag ville dö. Nu är jag övertrött och vill döda någon annan.

Ganska grova ord, jag vet men så är det i kväll. Det är en grov kväll. Jag går runt här hemma och grymtar, intalar mig själv att ingen märker det men både pappa och Josef har undvikit mig sedan middagen. Grymtar gör jag. I min ensamhet. Jag har kommit till en punkt i mitt liv nu.

Och jag är för lat för att börja i kväll.

(Ha-ha.)

Så i morgon. Då djävlar ska jag ta tag i och bestämma saker. Jag ska planera och vara förberedd.

I kväll ska jag bara bete mig som en sunkig, framtidslös tonåring. Det gör jag bäst.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback