Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Jag får väl ge er någonting

Ja, som ni förstår är jag i en sorts ond cirkel just nu.

Designa. Skriv. Paus.

Designa. Skriv. Paus.

Jag blir galen! Liksom som Anden-i-flaskan-galen.

Så länge för ni se en bild på mig som vit Na'vi.

(Är du ens lite, lite, lite modern är du fullt medveten om vad en Na'vi är. Du är också medveten om att en Na'vi egentligt är blå.)

(Och fyra meter lång. Lyser i mörkret gör den också.)

(Har du allvarligt INTE kommit på vad det är jag är ute efter kan du nu lämna http://louiselbg.blogg.se.)



Skrivet av: Anonym

ta bort postern i bakgrunden genast<3

2010-10-07, kl. 12:44:15





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback