Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Inte sådär superbra film

Jag och Madde var precis och såg på The Last Airbender på SF. Det hade kunnat vara en bra film. Storyn är bra. Effekterna är otroliga. Det är fina scenarier. Vad som saknades var skådespel. Bra, i alla fall.

(De hade ju obviously skådespelare.)

Jag och Madde hånar inte filmer.
Speciellt inte fantasyfilmer.

Idag hånade vi.

Vi kunde inte låta bli. Vi satt och skrattade. Kommenterade. Betedde oss som riktigt jobbiga medmänniskor, helt enkelt. Men det var givet. För en stund var jag beredd att gå men avslog den idén för då skulle jag störa de andra människorna som satt och led.


Vi ska i alla fall läsa böckerna, för vi är säkra på att de kommer vara helt underbara. Historien innehåller ju ändå magi, andar och drakar. What's not to love?











Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback