Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Fick det i munnen. Och ögonen.

("OH, spännande! Vad ska hon nu avslöja?! Tog hon det i munnen?")

Gjorde precis en urdum sak. En sådan där dum sak så att man, i efterhand, skrattar lite åt sig själv. Eller ger dömande blickar.

Tvättade ansiktet med tvål och kände hur jag fick tvålsmak i munnen.

Yuck!

Snabbt skulle jag skölja munnen med vatten. Jag öppnade ögonen för att lokalisera kranen. Då jag fortfarande hade tvål i ansiktet hamnade det i ögonen och där stod jag med öppen mun, stängda ögonen och kved.

(Ni vet när man liksom lyfter på huvudet och viftar med händerna.)

(Som om det skulle hjälpa.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback