Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

En trött, förkyld kanin

Jag har inte riktigt lyckats de senaste gångerna. I dag ser jag ut som en trött

("Duh. Du gäspar.")

förkyld kanin. Och det är faktiskt ingen överdrift den här gången:

I går var det riktigt trevligt. Jag och Jennifer åt pizza nere på Mogwai. Senare kom Madde och Emma ner som vi mötte upp med och umgicks vi. Nu ska jag iväg till jobbet igen! I morgon är det Lund på schemat för att träffa de härliga tjejerna från Torekov-somrar.


God morgon!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback