Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

En kopp varm choklad på morgonkvisten

Uh, jag är trött som en sengångare men har ändå lyckats röra ihop en kopp varm choklad till mig och min onda hals. Det är så härligt med att koka upp en kopp varm choklad. Bara namnet av det. Kopp varm choklad. Kopp.
Who am I kidding, jag lyckades bara hälla upp mjölk i en kopp och körde in det i mikrovågsugnen i två minuter.

Effektiv morgon.

Men faktiskt, jag tycker verkligen om att säga "en kopp varm choklad". Betonar "OPP" lite extra. Så blir det extra mysigt.


Skrivet av: henke

mysigt! men en sak, h3-taggen hade jag satt line-height:40px; på ;) (och översta textfältet här där jag skriver in kommentarer står det "din kommentar" över. gissar att det ska stå "namn". HAJJE)

2010-10-14, kl. 00:50:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback