Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Don't listen to her!!

Wow.

Jag var inne på YouTube och kollade på videos som har setts många gånger idag. Tycker det är lite spännande med video-bloggar så jag tryckte på tjejen som såg söt ut. Tänkte att det skulle bli en trevlig stund, en skön video där jag till och med skulle hitta några highlights och spola tillbaka ett par gånger.

(Jag är nämligen en av de där jobbiga människorna som kan se om ett ögonblick ett antal för många gånger.)

När videon gick igång... jag kan inte riktigt beskriva vad som hände.

(Klart du kan, Louise. Blogg.)

(Duh.)

Jag liksom frös till is, spärrade upp ögonen, satte mig i försvarsposition och stängde mentalt öronen. Spände huvudet och nacken i och med att det kändes som att jag då stängde ute ljudet.
Oh, ljudet.

Höj ljudet, kör igång videon och se om ni reagerar likadant.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback