Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Det är väl okej?

MADDE: Yadi, yada, yada...
JAG: Men, du... Madde. Vi hörs i morgon?
MADDE: He-he, orkar du inte höra på mig längre?
JAG: Nej, det gör jag faktiskt inte. Vi hörs i morgon.
MADDE: Men du, VISST ÄR DET SÅ att det är okej? Hon hade ju handskar på sig?!
JAG: OH, MY GOD - sluta prata med mig!
Klick!


Jag är ingen otrevlig människa men när Madde ställer frågan "Jag kommer väl inte bli sjuk. Det är okej. Hon hade handskar på sig. Det är väl okej?" sju gånger under ett samtal på 12 minuter säger jag "stopp". Eller "hej då".





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback