Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Danmark och natthimmel, alldeles utmärkt

Har precis varit ute på promenad med min hund, Doglas och provat lite inställningar på kameran. Tydligen klarar den av nattens mörker ganska bra! Tog en bild på stjärnorna
(Vilket inte gav ett sådär superresultat.)

(Stjärnor är små.)

("Hörru, faktum är att de är gigantiska." JAG VET, HERRE GUD! VI ÄR PYTTESMÅ BREDVID!)

Sen tog jag en bild på Danmark som också verkar vara väldigt litet i kväll.

(Titta, det ser ut som en bild!)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback