Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Bruno Mars - Grenade

Min senaste obsession är Bruno Mars.
(Nu kommer Elin säga att jag är superefter och försöker härma henne för att hon är så sanslöst grym.)

(W/E*)

Låten heter Grenade och jag älskar nog den lite. Texten är superfin men jag måste göra en input: bara för att man är galet kär tycker jag inte man ska offra sitt liv för personen. Man ska leva för livet och man ska leva för sig själv.

(Inte ensam, alltså.)

Men strunt i mina åsikter om det, lyssna bara:

(*What ever)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback