Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Vem är jag?

Jag och Diana ska på bio i kväll!

Gissa vilken?

Här är en presentation från huvudrollsinhavaren:
Tja! Jag har samma namn som en svensk snubbe som leker med dynamit. Jag har ett par runda glasögon som jag hade tejpat ihop det första minuterna av första filmen. En vit uggla har jag. Den fick jag av en stor man med skägg. Han sa att det var en present.

Ett ärr har jag också. Ett stort, jäkla ärr. Svider gör det också. Särskilt när en ormliknande gubbe i huva kommer gående. Och apropå ormar... de har börjat snacka med mig på sista tiden. Inte alls de enstöringar man tror de är.





Skrivet av: tinka

haha va skön :D

jag såg den i onsdag, så jävla bra !!

2010-11-19, kl. 16:58:46
Hemsida: http://blueberry.devote.se/


Skrivet av: tinka

haha fan va bra svenska, onsdags *

2010-11-19, kl. 16:59:31
Hemsida: http://blueberry.devote.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback