Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Så, god morgon

Sitter i Elins soffa nu. Försöker vara så tyst som möjligt. Jag vill inte väcka det lilla djuret.

Vaknade av att det är iskallt i lägenheten. Förstod inte varför.

(Jag förstår tydligen inte mycket under morgnarna nu för tiden.)

Kom sen fram till att ena fönstret var öppet.

ENA FÖNSTRET VAR ÖPPET?!

Okej, för att jag föredrar att sova i svala rum men det där var inte okej. Jag låg i ungefär tjugofem minuter och skakade innan jag bestämde mig för att gå upp och stänga det. Och när jag väl stängt det... ja, då var det ingen idé att gå och lägga sig igen.

Jag var ju redan uppe.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback