Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Once you go Mac, you never go back

Nyss hemkommen från jobbet. När jag kom ut på Kullagatan möttes jag av juldekorationer mellan husen!

(Inte tända. Men ändå.)

(Snart så.)

(Tror jag riskerar att min julkänsla tar slut lagom till 23:e december.)

I dag lunchade jag med Jennifer på Haket. Vi tryckte i oss pizzor medan de välbyggda männen bredvid åt vars två potatisar samt en biff.
Min och Jennifers lunch blev lite av ett affärsmöte för mig. Jag sålde in en Macbook Pro till damen. Efter maten gick vi tillbaka till jobbet och jag lade undan en i hennes namn.

Jag har försökt få henne till att go Mac i två år och nu ska det bli spännande att se hur hon aldrig kommer go back.

From Mac.

Du har mig på kroken. Hö-hö-hö!


Skrivet av: jennifer

hahhah pallar inte hur du var tvungen att nämna deras mat som "såg så god ut".

kram din kompis jennifer, skrivet från macdator

2010-11-16, kl. 12:51:20





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback