Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Nyårsafton i London!

En rolig nyhet är att jag ska fira nyår i London tillsammans med Mathilda! Åker dit på nyårsafton och hemma en vecka senare. Det är bara en månad kvar. Ungefär.

(Det är i alla fall bara en månad kvar tills det är tre dagar kvar till julafton!)

Den här gången kommer jag ha med mig en kamera till London. Det gör mig lite gladare.



Skrivet av: Anonym

var ska ni bo?

2010-11-21, kl. 19:38:31


Skrivet av: Louise

Anonym: Kommer bo hemma hos Mathilda som bor där. Free stay. WOOP!

2010-11-21, kl. 19:39:45





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback