Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Min syster kommer göra dig avundsjuk

Har precis gjort om min syster blogg en aning. Hon snackade om att hon inte ville ha "en så vit blogg".

Din önskan är min lag.

(But not really.)

MEN om ni vill läsa något intressant

(Eller bara bli avundsjuka.)

så kan ni gå in på hennes blogg och läsa

(Ni kommer bli avundsjuka.)

om hennes nya liv i New York.

(Hon hade precis en intervju för intership för Oscar De La Renta for crying out loud.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback