Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Min bror ser tydligen på Paradise Hotel

På väg hem från julmarknaden

(Jag och Josef var där för att äta våfflor.)

gick vi förbi dansstudion vid teatern och Josef hajade till att det dansades där inne.

(Well... duh.)

Han började fråga om vad de dansade och jag förklarade-- experten som jag är-- att de minsann dansade tango. Josef stoppade då mig och sa:
JOSEF: Jag har alltid trott att tango är sånt här *härmar-- vad jag tror är-- en snygg tjej som dansar sexigt*.
JAG: Nej, de dansar såhär *dansar med min osynliga-- och väldigt snygga-- spanjor likt Moulin Rouge och Roxanne*
JOSEF: Men jag trodde det bara var tjejer. Som har såna... korta stråkjolar. Och en BH av löv. Eller blad. Eller något. Och så dansar de själva.
JAG: Haha, vad fan har du sett för något?
JOSEF: Paradise Hotel.


Skrivet av: Sofie Lundberg, NYC

HAHA, jag längtar till att komma hem till er två måste jag säga

2010-11-28, kl. 21:01:23
Hemsida: http://Http://lundbergsofie.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback