Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Lördagen

Myser ikväll igen.

(Det är så jag jobbar.)

Denna afton är det Elin som håller i kalaset. Även om hon precis kom hem från jobbet medan jag och Johanna har varit här sedan klockan sex.

Jag har precis lyckats bränna fyra smörgåsar i två omgångar så sitter istället och äter Nutella ur burken.

(Oh, no.)

(Double dip.)

Vad jag mer gjort idag: besökt Väla med Aziz och pratat med Mathilda om nyår och London. Hon kommer troligtvis vara trött på mig innan jag är framme - jag sitter och skriver om hur grymt kul det kommer bli och hon... well... hon svarar i alla fall artigt.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback