Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Lite personligare

HERRE. GUD.

Jag har så mycket energi i kroppen att jag inte vet var jag ska ta vägen.

(Ändå orkade jag inte gå hem till Elin och dricka vin.)

Rummet behöver städas men jag menar att det är alldeles för sent för att påbörja ett sådant projekt. Istället har jag påbörjat fyra andra projekt.

(Jag vet.)

Ett av mina projekt börjar i morgon. Det är ett sådant projekt som alltid börjar "i morgon". Vara nyttigare. Gå ner i vikt. Uh. Bli hälsosammare. Jag kom fram till, nu precis, att om jag skriver det här-- min kära virtuella dagbok-- måste jag fullfölja det. Jag kan inte göra mig själv till åtlöje för mina läsare.
Då kommer jag ju skämmas för livet.

Jag har lust att "gå personlig" idag. Jag vill skrika ut alla mina känslor! Jag vill att ni alla (tre) ska få veta vad som händer i mitt liv! Jag vill att ALLT ska komma fram.

Men det kan jag inte göra. För nu ska jag prata med Mathilda i London.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback