Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Lite jobbsnack

Hemma på lunch nu. Blev potatisplättar. Jag glömde plånboken hemma så det fick bli att gå hem istället. Ganska så smart, ekonomiskt. Torde nog börja med det.

Idag på jobbet har jag satt upp ett bord med dator samt ritplatta för kunderna att prova och jag tyckte att de skulle mötas av att Photoshop var igång med en bild - lite inbjudande liksom.
Snabbt provade jag ritplattan för första gången och det blev en ganska söt liten hund som nu pryder butiken.

Fick även reda på att jag ska hålla i en liten InDesign-kurs. Något som passar mig alldeles utmärkt! Måste bara få bort rosten som antagligen sitter på min nuvarande kunskap.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback