Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Kategoriförändring

Sådär, ja!

Jag har nu tagit bort den-- oh, så ironiska-- kategorin vid namn... wait for it... "Okategoriserat". Jag kom fram till att just den kategorin inte ger så mycket som resten av sina kategorivänner. Den bara finns där. Och om någon skulle vilja kolla i mitt arkiv och hittar kategorin "Okategoriserat" skulle de bli jättearga på mig.

Jag vet att jag hade blivit.

Vad som istället kom till vad kategorin "Humor" och jag kom på mig själv flytta över en fasans massa inlägg till den gruppen. Jag läste igenom mina gamla inlägg, skrockade lite och tänkte "Höhö, det var kul skrivet. "HUMOR"!" och så drog jag över den.

(Hybris!? Pff.)

(Please!)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback