Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Känns som att jag väntar på min otrogna man

Klockan är nu halv två. Elins syster och hennes kompisar är borta. Liksom Elin. Det börjar bli lite tråkigt. Jag vill att Elin ska trilla in genom dörren nu. Vill att hon ska komma hem, fortfarande full och berätta vilken otrolig natt hon har haft.

(Och hur arg hon är för att hon inte kunde ta med någon snygg kille hem.)

(Visst, hon hade kunnat men de hade fått sov-- vara på soffan.)

Så nu sitter jag här och lyssnar på Little Marbles. Märker att jag är lite förkyld. Kanske dags att stänga fönstret.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback