Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Kan man diskutera med sig själv?

Känner mig som en riktig dårfink när jag sitter och pratar med mig själv men men måste prova någon gång. Försökte först filma mig själv med armlängd... något som jag fick lägga ner ganska fort då jag nu har kommit fram till att jag har samma symmetri som en T-Rex.
Jag håller i kameran och säger vad jag ska säga men istället för att få en bild på mitt ansikte blir det en bild på min näsa.
Till slut byggde jag ett stativ av skokartonger.

(För jag har köpt skor idag.)

Jag tänkte diskutera mina pet peeves men jag virrade runt mig vid tredje punkten.

(Jag vet inte varför jag envisas med att kalla det "diskutera". Det är ju ganska uppenbart en monolog jag pratar om.)

Nu ska jag prova lite effekt i iMovie.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback