Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Kan inte bestämma mig för om den är bra eller ej (ändå tryckte jag precis på "repeat")

Jag har fastnat för ett ganska otippat musikpar för mig. De senaste dagarna har jag lyssnat på den konstant men kan-- fortfarande-- inte bestämma mig för om jag tycker om den eller inte.

Jag går in på YouTube för att lyssna på den men känner inte att jag gillar den tillräckligt mycket för lägga till  den i mitt iTunes-bibliotek.

(Ja, jag kör fortfarande iTunes. Har ingen Spotify.)

(Jag kan se fördelarna med att ha Spotify när man är på, säg till exempel, en fest - men när man är hemma är det bara onödigt.)

Tänkte i alla fall slänga upp låten som har gett mig en odefinierad känsla de senaste dygnen.

Little Marbles - Jag Hoppar Och Trampar På Ditt Hjärta






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback