Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Julmiddag med jobbet

Puh!

Kom precis ut ur duschen och insåg att jag hade stått där inne och värmt mig 15 minuter istället för fem. Det går inte riktigt som jag planerat. Inte heller kan jag ha på mig klänning i kväll då det snöar

(DET SNÖAR!!!)

och blir alldeles för kallt. Jag kommer frysa om mina tår för att jag tvunget ska bära Converse men det antagligen värt det. De har följt med på så mycket äventyr de små liven.

Om tio minuter ska borde jag vara nere på Bishop's Arms för att starta kvällen. Sen tar vi tåget till Malmö och äter på restaurang - efter det vet jag inte!

(Jag tappade precis fem minuter på att skriva. Inte vad jag har tid med nu.)

(Hej då.)

(På riktigt alltså.)

(Hej då.)


Skrivet av: J.

Såg dig på MC, hade ni käkat julmiddagen där? Haha, (skämtåsido)

2010-11-20, kl. 12:06:28


Skrivet av: Louise

J: Haha, nej... men du vet storleken på restaurangsportioner...

2010-11-20, kl. 18:04:04





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback