Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Jag vet att jag inte ger så mycket just nu

Okej, så anledningen till att jag är lite... AFK... beror på att jag håller på med ett litet projekt.

Typ.

Jag ser att ni fortfarande hänger här vilket gläder mig. Att ni hänger kvar. Fortfarande.

Just nu är jag lite i så att säga valet och kvalet för vad jag ska gör härnäst och det tar upp ganska mycket av min tid. Inte för att jag gör så mycket aktiv direkt utan mer för att jag blir inte klok på mig själv. Jag vill sätta igång och göra något spännande men det är-- för tillfället-- ganska svårt.
Om det beror på att jag är sanslöst långsam med att komma till verket eller att jag inte har tid spelar ingen roll. Det händer i alla fall inte så mycket.

(Vilket frustrerande inlägg, inte sant?)

(Irriterar er nog bara. NI VILL JU HA SVAR.)

... och nu verkar det som att jag fortsätter skriva på grund av att jag inte gjort det på länge. Det går fort över tangenterna ska jag säga er.

(Tråkigt att det inte blir några betydelsefulla meningar.)

(Förlåt.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback