Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Jag (och Emelie) myser

Är hemma hos Emelie nu. Vi myser. Eller jag myser. Emelie kan inte bestämma sig för om hon vill ut och dansa eller ej... tills hon har bestämt sig ska hon i alla fall handla Cola som kan gå till hennes Kapten Morgan Cola.

Faktum är att hon går mest runt och ser snett på mig för att jag tittar på henne. Ler mot henne. Så är det. Ler jag mot Emelie möter hon mig med en frågande blick angående det faktum att jag kanske är lite dum i huvudet.

Jag är ganska säker på att det kan få plats en potatis-- eller en liten golfboll-- i den där näsborren.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback