Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Jag och Doglas på kontoret

Sitter på pappas kontor nu och jobbar på hemsidan.

Det är bara jag och Doglas här, alla andra har gått hem.

Det är söndag idag och jag har kommit fram till att jag inte har någon kontroll över dagarna längre.

(Jag har visserligen aldrig riktigt haft KONTROLL över dagarna. Jag menar. Är det tisdag så är det, inte mycket att göra åt det.)

Nu för tiden räknar jag bara efter datum. Det är självklart något man alltid ska göra men jag har inte riktigt lagt så stor betydelse på datum förut. Det gör jag nu. Nu handlar det om vilket datum man jobbar, vilket datum ens syster kommer hem och vilket datum man ska städa rummet. Allt handlar om siffror!

Den 23:e, till exempel, ska jag på iPad-utbildning i Göteborg. Det kan bli spännande.

(Och apropå hur jag har uppgraderat mig från Apple-fanatiker till Apple-tönt måste jag berätta om min dröm vid senare tillfälle. Det var så mycket äpplen och känslor att jag faktiskt vaknade skräckslagen.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback