Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Inte så mycket Twilight ändå

Mitt hjärta.

Aj, mitt hjärta.

Vi skulle se vad som kommer härnäst på TV, nu när Iron Man är slut och efter Iron Man stod det...

... wait for it...

... TWILIGHT!

Min reaktion blev typ såhär:

"OH-MY-GOD, yes! Let's stay at this channel. Dear, God, yeeeees!"

Johanna reagerade såhär:

"Oh, no. No. No".

Samtidigt som detta hände-- och jag sjöng-- tryckte jag upp på "mer info" om filmen för att se den fina bilden med Edward och Bella.

Fel film. Amerikansk thriller från 1995.

"Oh, yes. Nananana, lalalal, Twiiiilig-- Noo. No!"

"Haaahamohaaaaha, moahaaha. LOVE LIFE!"

(Senare var Johanna.)

Nu känner jag mig som ett litet barn som precis blivit tillsagd av sin far "Älskling, du ska få en hundvalp!" för att sedan avsluta med "AH, skojade bara. Vad tror du. Du är fem. Du kan inte ta hand om en hund. Du har redan ett gosedjur."

Så känner jag mig.

Min pappa var Tv.nu.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback