Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

"Inte i mitt hus!"

Vi hade precis ätit upp middagen. Mamma lämnade bordet för att sätta igång musiken på datorn. Jag och pappa sitter kvar och diskuterar när Josef kommer inspringandes:
JOSEF:
Pappa, jag vill ha en PC-dator.
PAPPA: Ha-ha-ha...
JAG: Woah... (*håller upp händerna och backar lite*)
JOSEF: Vadå?
JAG: Du får inte skaffa en PC, Josef.
PAPPA: Visst, får du det. Men då får du flytta hemifrån först.
JOSEF: Varför?
PAPPA: Det finns inte, Josef...
JAG: Mm-hm!

Josef förstod att han förlorat matchen och lämnade rummet.


Skrivet av: Lelix

Ghetto-answer; MM-HMM!



Man släpar inte in en PC i ett MAC-hem medvetet!

2010-11-22, kl. 09:52:21
Hemsida: http://[email protected]





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback