Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Hänger utanför mitt umgänge

Sitter hemma hos Elin nu. Med hennes lillasyster och hennes två kompisar. Jag känner mig som en sådan där gammal människa som ska hänga med den yngre generationen.

Jag fick inte ens en sittplats i soffan, så jag sitter i sängen.

(Inte heller fick jag titta på TV.)

Så nu sitter jag här. Småpratar lite. Men mest lyssnar jag på vad de pratar om. Sniket. Säger inget. Bara lyssnar. Utanför är jag. I hörnet av lägenheten.

Elin är ute och pAArtar så jag lär ju vakna av att hon dunsar in i natt men det gör inte mig så mycket. Jag ber henne snällt knipa igen munnen och somnar om.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback