Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

God natt

Klockan är tio i tolv och för att jag inte ska rubba mitt sov-schema

(Ja, jag har ett sovschema.)

måste jag sova inom tio-- nio minuter. Det kommer antagligen inte gå MEN JAG SKA GÖRA ETT FÖRSÖK!

För det ska jag.

I morgon jobbar jag igen och det är kul hur jag fortfarande efter nästan tre månader blir lika förvånad när det "bara är en halvtimme kvar". DET, mina vänner, är ett bra jobb. Sen att jag blivit efterfrågad vid två tillfällen idag av nöjda kunder är bara en liten bonus.

(Okej. Stor.)

Som sagt. Nu ska jag sova. Återkommer i morgon. Om det inte dyker upp något SUPERviktigt. Det gör det ibland. I mitt liv.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback