Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

God morgon med julkänsla...

Följ min blogg med bloglovin

Första advent!

Det är första advent. Jag åt precis Nutella ur burken och Elin ligger i sängen och spelar spel på sin iPhone. Det här är inte adventfrukosten jag hade tänkt mig. Måste komma ihåg att sova hemma nästa lördag.

Jag ska hem om en timme. Då ska jag och Josef ut och åka pulka!

(Måste bara köpa pulka först.)

(Eller tefat. Tefat är kul.)

Först och främst ska jag dra upp Elin ur sängen. Det här fungerar inte. Just nu ligger hon bara där och ropar "men Louiiiise, jag vet inte hur jag ska göra".

(För det har jag koll på från soffkanten.)

(Frågade efter en liten förklaring. Kanske jag ändå kunde hjälpa henne. "Man är typ en pepparkaka. Som ska gå runt och göra något". AH.)




(Rubriken var ironi.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback