Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Givande arbetsdag

Har precis slängt i mig en hamburgare till lunch.

Nu är jag mätt.

(Och, vad som känns som, om några timmar antagligen lite tjock.)

En annan jobbvecka är igång men i morgon bär det av till Göteborg och iPad-kurs. Så det blir nog en kort vecka, ska ni se. Det är ju faktiskt bara en månad kvar tills det att det är två dagar kvar till jul!

Dagen har gått fort också. Min, frivilliga

(Pucko.)

arbetsinsats är ringa upp de kunder som ännu inte hämtat vad de beställt. Jag har ringt ungefär 40 personer varav ungefär 14 har svarat och fem vill ha sin saker. En sådan där otroligt givande uppgift.

(Nu kanske ni tror att jag är ironisk men för lagret ÄR det verkligen en givande uppgift.)

(Inte för mitt tålamod bara.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback