Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

En bra morgon, trots allt

Idag kommer det bli en bra dag, tror jag!

Lönen har kommit och jag är nu väldigt, väldigt excited för att åka till London. Jag kommer ha råd att handla!

(Jag kommer även ha råd att gå på musikaler. Legally Blonde och Wicked står på schemat.)

(Sen att jag antagligen kommer att få se dem själv, spelar ingen roll.)

Har även precis sett det senaste avsnittet av Glee-- här-- och gråtit lite av lycka. Ni vet vad jag menar. Man sitter och skrattar till lite, sen märker man att man har tårar i ögonen. Man ler lite mer för sig själv när man ser de leenden i serien och så är det en tår som inte kan hålla sig i ögat.

Men det gör ingenting, för det var ett fint avsnitt.

God morgon!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback