Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Banbrytande: inget godis fram till jul!

Mina vänner!

Idag vaknade jag 09.46 och jag skulle befinna mig på jobb 09.55. Jag kan meddela att det blev lite stressigt för mig i morse. Kan också berätta att jag inte hann duscha eller tvätta håret. Mitt torrschampoo var slut så det fick bli en fet knut. Men det är okej, det är inte särskilt uppseendeväckande att se mig med en knut på huvudet.

Nu har jag precis ätit lunch. Middag. Det går ihop för mig nu för tiden. Stackars mamma får aldrig bjuda sin dotter på middag längre...

Jag bytte i alla fall ut Coca Colan mot en Ramlösa. Ni förstår, jag ska inte äta godis fram till jul. Det har jag bestämt!

(Och jag kom precis på att läsk egentligen inte har någonting med det att göra.)

(Jag får väl lägga till "bättre val" på utmaningen.)

Nu har jag skrivit det här, så nu får jag för fan inte schabbla mig.

('Schabbla' finns för övrigt med i min dators lexikon.)

Nu har jag inget val. Jag är just nu extremt sugen på en bit choklad MEN NEJ. Inget lördagsgodis heller. Jag får hålla mig till popcorn. Och tänka på julgodis.

Mm... julgodis...

En adventpuss! *puss*


Skrivet av: emsemelie

uuuuh härmis haha ^^ fick du dåligt samvete när du tryckte i dig massa gott i fre? <3<3

2010-12-01, kl. 11:39:44





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback