Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Alldeles för mycket solsken

När jag kom ut genom dörren i morse möttes jag av ren chock. En sådan där chock som gör att man liksom stannar upp, backar överkroppen en bit och brister ut i ett "Wow."!
Solen.

Jisses. Jag var inte alls beredd på det starka solsken som skulle möta mig utanför porten. Jag kände mig som en vampyr som vaknat på fel tid av dygnet. Kände som att jag skulle gå under.

(Inte som någon vampyr i Twilight, obviously. Då hade jag bara lyft på huvudet och glittrat förbi alla.)


Det var såhär det såg ut i morse när jag gick till jobbet. Men mina ögon uppfattade mer. Det här:

M-hm. It hurts. M-hm.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback