Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Alla rätt på proven!

Nu har jag pluggat för, typ, första gången sedan i våras.

Jag har pluggat iPad.

I morgon bitti

(Klockan sju. Har inte heller gått upp så tidigt sedan i våras.)

(Och som vanligt sitter jag och pluggar dagen innan.)

åker jag upp till Göteborg för att lära mig mer. Anledningen till att jag pluggar nu är för att man måste ta två online-prov innan man skeppas iväg. Det är ett måste för att få sälja produkten i över huvud taget.

And guess what?

Alla rätt. Båda proven. MVG. A+. Naturbegåvning. Kalla det vad ni vill.

(Så tekniskt sett pluggar jag inte längre.)

(Vet inte varför jag ljög, okej?! Det lät bättre. Släpp det.)

Kvar över sju ska jag stå på Sundstorget i morgon och bli upphämtad av Martin som kör upp. Så om någon har vägarna förbi är det bara att vinka.

(Eller lämna lite frukost. Gärna varm choklad.)

Därför måste jag sova om fyra minuter men det vet jag att jag inte kommer göra. Jag sitter ju och skriver ett blogginlägg. Sen är det Facebook. Sen lite läsning av bloggar. Sen kanske se på ett nytt serieavsnitt av en serie jag inte bestämt ännu.
Ser ni? Jag kommer aldrig somna.

MVG-barn.

iPad-barn.

(Jag ser ut som en iPad. Get it?)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback