Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Uppdatering!

God kväll!
Här har det stått still ett tag vilket har skapat frustration hos-- tydligen fler än vad jag trodde-- människor.

De här tre senaste veckorna har det hänt lite saker.

(Inte så stora för världen men tydligen enorma för en Internetdagbok.)

Jag har varit i Lübeck, Tyskland en vecka på FN-rollspel. Jag var ganska så tveksam till att åka dagen innan jag skulle iväg men nu i efterhand kan jag inte vara mer nöjd över resan. Något av det roligaste jag gjort på länge. Men mer om det i ett senare inlägg.

Jag har fixat alla detaljerna med min balklänning och räknar nu ner till balen. Har även bestämt hur jag ska klara efterfesten i klackar - det ska jag inte. Det blir hem och byta om till ny-- fortfarande lång, det är trots allt balens kväll till ära-- klänning och till ett par favoriter: Converse.
Är medveten om att Jennifer och Diana kommer himla med ögonen när de läser det här men det är så jag jobbar. Så att säga.

(Kan även meddela att det var dress code: no sneakers i Tyskland, något som efter två dagar gick mig på nerverna.)

Nu sitter jag hemma hos Elin-- utan Elin-- och ska återgå till att endast lyssna på Gavin Degraw och inte svara när "Dolt Nummer" ringer.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback