Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Turistattraktion

Det här är spännande.
På bilden står jag, Julia, Kim och Louise tillsammans med fem kineser. Dessa fem kineser är kompisar till Julias pappa. De var i Sverige på besök och hade med sig sina kameror.

(Jag vill inte verka rasistisk men ni vet nog hur kineser kan vara... exalterade runt sina kameror.)

Vi skulle vara med på kort. Med alla kineser. Alla var jätteglada och skrattade. Jag och Julia skrattade nog mest. För den specifika situationen att vi stod på Sundstorget och blev fotograferade av/med fem turister från Kina är ganska komiskt. Inte just för att de är kineser - utan för att vi inte kände en enda en. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback