Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Skoluppgifter

Är just nu i skolan. Slutade för en timme sedan men sitter och skriver ut gamla uppgifter som behöver fixas till. Sånt som man vetat om i tre veckor men inte tagit tag i förrän nu.
Tobbe är också här och håller mig sällskap.

(Intalar mig själv att han är här för min skull och inte sitt betyg i Grafisk Kommunikation.)

Surar lite över att Julia inte hinner hit för att hjälpa mig men finns inte mycket jag kan göra åt saken.
Nu skriver jag bara för att skriva - och det är aldrig bra.
Så jag slutar nu.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback