Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Maj 23, 2010

Jag har lyckats få lite färg i ansiktet efter att jag jobbade på HIF igår men jag hade halsduk på mig. Det innebär att jag nu ser ut att bära en dålig make up. En sådan tjej som glömde att man faktiskt ser om man bara har brunpuder i huvudet och inte under käken. En sådan tjej som gillar att ha blek hals och brunt huvudet.
En sådan tjej ser jag ut som. 
Ibland.
I vissa ljussättningar. 

Har precis varit ute och borstat Doglas. Hela Doglas. Det tog ungefär 15 minuter. Jag fick även tömma hårborsten-- för att den blev full!!-- tre gånger. Tre gånger. På 15 minuter. 
Det är en full borste var femte minut. 
Tänk på det, hörru. 

(Bilden ger Doglas den rättvisa han förtjänar. En gris med ett smerky smile.) 


Skrivet av: Christoffer

Schysst blogg Louise!:) Trevligt att du har en!



Ha det bra!



C H R I S T O F F E R

2010-05-23, kl. 20:02:00
Hemsida: http://christofferholm.blogg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback