Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

I'm in the zone!

Även om jag är in the zone får jag inte plugga mer nu. Jag måste trots allt få lite sömn så att jag vaknar i morgon.
Försover jag mig i morgon är det dubbelt problem. Det är nämligen så att jag passar min lillebror och vill inte mina ögon slitas upp i morgon vid sjutiden blir lillgrabben sen till skolan.
Blir lillgrabben sen till skolan kommer inte jag vara trusting as a nanny av mina föräldrar. 
Och det vill jag inte.

Nu måste jag verkligen sova. 
Men jag är ju så bra.
Jag har skrivit två arbeten och över på ett prov.

(Okej, inte övat på provet. Snarare sorterat vilka papper som är nödvändiga och inte.)

(Det räknas.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback