Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

God morgon!

Vad som stör mig mest den här morgonen är att jag är vaken utan att ha en frisörtid att passa. Jag är vaken för absolut ingen anledning. Förutom att jag har varit ute med Doglas.

(Som för övrigt hoppade in i någons rabatt och bajsade. Förlåt.)

Det är riktigt fint väder ute nu, behövde ingen jacka på promenaden och jag hoppas verkligen att det håller i sig. Om det gör det vet jag (och Julia) att det beror på Zeus.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback