Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Förberedelser inför balen

Idag har det varit igång för fulla muggar. 
Efter skolan åkte jag, Julia och Emelie till Malmö för att hitta de sista sakerna inför balen i morgon. Även studenten. 
Vi gick konstant från klockan 14.00 till 17.30 så vi tog igen på McDonald's. För övrigt har vi haft det bra idag, även om jag och Emelie kan vara lite tykna mot varandra from time to time men det är så vår relation går runt.
Jag och Julia är också väldigt odrägliga mot varandra men det är bara en grej vi har. När jag var i Lübeck-- och hon sen på Costa Brava-- saknade vi att slå varandra.

BE-A-UTIFUL.

I kväll har jag:
- Sminkat mig själv för att se om jag kan ha det i morgon.
- Provat fem olika klänningar. Vilken blir till efterfesten?!

(Jag skulle vilja ha min balklänning hela natten men då kommer den inte vara anständig till morgonen.)

- Provat olika frisyrer.
- Provat skor.

(Kan även tillägga att jag och Julia ska inte gå och lägga oss  i morgon natt. Vi kan inte helt enkelt. Vi måste vara på skolan vid nio-tiden för att hålla en redovisning. But do not worry, läraren är medveten-- och beredd-- på att vi kommer dyka upp i balkläder, trist smink och trist andedräkt.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback