Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Arbetsuppgifter

Jag tänkte först skriva hur jag fortfarande är in the zone när det gäller att plugga men kom på att det antagligen beror på att jag sitter i köket.
Vid ett rent bord.
Mitt bord-- i mitt rum-- ger ordet "stökigt" ett helt nytt perspektiv. Jag har försökt intala mig själv några dagar att det är oordnad ordning men jag får sluta med det nu. Jag måste inse att jag bara är för lat för att städa undan och inte ett artistiskt geni. 

Har precis skrivit en bokanalys på TWILIGHT, vilket passade mig bara bra. Jag har nämligen så mycket att säga inom det området.

(Jag undrar varför...)

(Kan inte ha någonting att göra med hur jag har sträckläst alla böcker fyra gånger eller för att jag regelbundet besöker Twilight Sweden.)

Jag kanske ska mötas upp med Elin lite senare. Efter jag har städat rummet.
Vilket borde bli vid... 22.00.

(Bara för att jag är så sanslöst dålig på att ta till mig ansträngande uppgifter.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback